«Не можна вилікувати тіло – не лікуючи душу, і навпаки:
вилікувати душу неможливо зневажаючи тіло»
/ Гіппократ/
Багато хто з нас живе з відчуттям болю від якого потерпає і тіло і душа. Що ми зазвичай робимо, вперше відчувши біль? Починаємо ковтати пігулки, ніби говорячи йому: «Замовчи, я не бажаю тебе чути!». І на якийсь час біль змовкає, але потім обов’язково дає про себе знати з наростаючою силою, переростаючи в значно серйознішу проблему, яку тільки пігулками не заглушити.
Чому?
Тому, що будь - який біль означає, що ми в повсякденному житті забули, власне, про себе.
Забули, що шлях до благополуччя, здоров’я і процвітання починається з маленького кроку на зустріч собі. З бажання розплутати клубок життєвих негараздів, розчарувань та тривог. З відновлення глибинної любові і поваги до самого себе.
Все можливо, тільки не варто залишатись один на один зі своїми проблемами, адже є психологія - наука, що протягом віків допомагала людині знаходити вихід із найскладніших ситуацій. Довіртесь собі, дозвольте психологу вам допомогти, адже Ви варті того, щоб бути щасливими.
Тому – індивідуальна консультація у психолога - це час, який належить тільки Вам! Це час та місце, де можна вільно думати та відчувати, аналізувати та змінюватися ефективно вирішуючи всі свої життєві проблеми.
На консультації у психолога Ви зможете зрозуміти, чому виникають складнощі та проблеми у Вашому житті та як їх можна уникати або долати.
Це можливість поміркувати про себе та своє життя, можливість визначитися з тим, як саме ви хочете жити, які стосунки з навколишніми мати, як зробити своє життя наповненим енергією та натхненням.
На консультації у психолога ви завжди знайдете:
- увагу;
- конфіденційність;
- необхідну допомогу та підтримку
Тижневий графік роботи
практичного психолога Козіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів
ВЛАСЕНКО НАТАЛІЇ ВОЛОДИМИРІВНИ
на 2016/2017 навчальний рік
Тижневе навантаження – 30 годин
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ГОДИНИ РОБОТИ |
Понеділок |
08.00 – 14.00 |
Вівторок |
Методичний день |
Середа |
08.00 – 14.00 |
Четвер |
08.00 – 14.00 |
П’ятниця |
08.00 – 14.00 |
Чи готова моя дитина до школи?
Під готовністю до школи розуміється той рівень психічного та фізичного розвитку, за якого вимоги до систематичного навчання в школі не призводять до порушення здоров’я та психічного розвитку дитини.
Сьогодні ми розглянемо психологічну готовність. З чого ж вона складається?
- Інтелектуальна готовність
Багато батьків помилково вважають, що чим більше вони «нашпигують» свою дитину знаннями, тим більше вона буде готова до школи. Шановні батьки, множити, ділити, розуміти написане в творах видатних письменників вашу дитину навчать в школі, а поки для малюка краще добирати заняття за віком.
- Особиста готовність
- Ставлення до самого себе («Яке?» - запитаєте Ви. Не занизьке і не зависоке);
- Ставлення до дорослих (мається на увазі ввічливе ставлення, уміння звертатися на «Ви», розуміння різниці між дорослим та своїми однолітками та ін..)
- Ставлення до однолітків (завжди чудово, якщо у дитини є друзі її віку;
- Ставлення до навчання в школі (позитивне чи негативне).
- Емоційна готовність
Це здатність на відповідному віку рівні адекватно сприймати емоції інших і виражати власні емоції.
- Суб’єктивна готовність
- Передумови оволодіння письмом (хочеться підкреслити: не УМІННЯ писати, а саме ПЕРЕДУМОВИ до оволодіння письмом, найважливіші з них : фонематичний слух і дрібна моторика руки);
- Передумови до оволодіння лічбою (уявлення про кількість);
- Передумови до оволодіння читанням (знання букв, наочно-образне мислення тощо);
- Мотиваційна готовність
Це зрілість мотиваційних сфер. Тобто в основі діяльності дитини вже лежить не бажання пограти, а бажання дізнатися щось нове, досягти первинного результату.
- Вольова готовність
Це здатність прийняти завдання, виконати його та проаналізувати отриманий результат.
- Комунікативна готовність
Це здатність дошкільника адекватно встановлювати контакти з однолітками, малюками та дорослими.
Успіху Вам, шановні батьки!