Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSS | Четвер, 09.05.2024, 00:05 |
Козіївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенівКраснокутської районної ради Харківської області | |
Ви увійшли як Гість Група "Гості"Вітаю Вас Гість |
|
Робота з обдарованими дітьми
ПАМ’ЯТКА ВЧИТЕЛЮ ДЛЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
· Постійно працюйте над вихованням почуттів дітей, особливо обдарованих, вразливих і чутливих до всього, що стосується їхнього „Я” · Допомагайте обдарованим дітям виробити адекватну Я- концепцію і самооцінку . · Забезпечуйте сприятливу емоційну атмосферу, адже дитина набуває емоційного досвіду в процесі взаємодії з людьми. · Дотримуйтесь порядку й дисципліни , обдаровані діти, як і всі інші, повинні знати межу допустимої поведінки . · Скеровуйте енергію і творчість обдарованих дітей у потрібне русло, щоб їх праця принесла користь . · У роботі з обдарованими дітьми використовуйте дослідницький метод , це активує їхню роботу . · Розвивайте здібності дітей , широко використовуйте метод самостійного набуття знань. · Привчайте обдарованих дітей працювати спільно, це допоможе їм легше адаптуватися до соціальних умов. · Заохочуйте дітей, це стимулює їх . · Тісно співпрацюйте з батьками обдарованих дітей , щоб розвинути здібності кожної дитини . ПАМ’ЯТКА БАТЬКАМ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ
· Створіть безпечну психологічну атмосферу дитини в її пошуках, де вона могла б знайти розраду у разі своїх розчарувань і невдач . · Підтримуйте здібності дитини до творчості й виявляйте співчуття до ранніх невдач. Уникайте негативної оцінки творчих спроб дитини. · Будьте терпимі до несподіваних ідей , поважайте допитливість дитини. Намагайтеся відповідати на всі її запитання, навіть якщо вони вам здаються безглуздими . · Залишайте дитину одну і дозволяйте їй , якщо вона бажає , самій займатися її справами. Надлишок опіки може обмежити творчість. · Допомагайте дитині формувати її систему цінностей, не обов’язково засновану на її системі поглядів , щоб вона могла поважати себе і свої ідеї поряд з іншими ідеями та їх носіями. · Допомагайте дитині задовольняти основні людські потреби, оскільки людина, енергія якої скута основними потребами, рідко досягає висот у самовираженні. · Допомагайте дитині долати розчарування і сумніви, коли вона залишається сама в процесі не зрозумілого ровесникам творчого пошуку: нехай дитина збереже свій творчий імпульс. |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz |