Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSНеділя, 22.04.2018, 13:08

Козіївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів 

Краснокутської районної ради Харківської області

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Навчально-методична

 Проект PISA інформація  /pisa.docx        презентації :    /kapustin_i.v-1.ppt  ,  /kapustin_i.v-3.ppt   

Структура методичної роботи з педагогічними кадрами в  2017/2018  навчальному році /nakaz_struktura_metodichno_roboti.doc

Навчальні програми 1 - 4 класи http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/pochatkova-shkola.html

Навчальні програми 5 - 11 класи http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html

Методичні рекомендації про викладання навчальних предметів у ЗНЗ /metodichn-rekomendac_ji_znz-1-1.doc

 

Сайт РЕПОЗИТАРІЮ  підручники  http://ua.lokando.com/portal/statpage.php?id=common&page=textbook_browsing   

 

Методична робота в Козіївській ЗОШ I-III ступенів — це система дій і заходів, які спрямовані на підвищення кваліфікації та професійної майстерності   кожного педагогічного працівника, на розвиток творчого потенціалу всього колективу навчального закладу, на досягнення позитивних наслідків навчально – виховного процесу.
   Планування методичної роботи в школі відбувається на діагностичній основі, забезпечується цілісною інформаційно – аналітичною системою, постійним оновленням інформаційного банку  даних з питань нормативно — правового, науково – методичного та культурологічного напрямку, питань забезпечення діяльності педагогів.
      Методична робота – це досвід, практика, вміння організувати освітні послуги, вміння виробити і представити нові методи і форми роботи з вчителями, учнями і батьками. Вся система методичної роботи носить комплексний характер, дає можливість вчителям вчитися і вчити учнів, а також спрямована на самореалізацію особистості вчителя.

 

 

 

      У цілому підвищення кваліфікації відбувається за освітніми пріоритетами держави, області, міста та школи.
      У  системі методичної роботишколи є заходи, що сприяють підвищенню кваліфікації вчителів: конференції, методичніоб’єднання, предметнітижні, педагогічнісемінари, індивідуальні методичні консультації, методичні виставки, творчізвіти, презентації.

Методична робота в школі здійснюється згідно з законодавством, нормативними  документами про освіту, рекомендаціями МОН України, КВНЗ «ХАНО», методичного кабінету відділу освіти, нормативно-правовими документами про середню освіту, планується й проводиться на діагностичній основі.
     Директор і його заступник глибоко і всебічно аналізують підсумки роботи школи за попередні роки, виявляють невирішені проблеми й недоліки, знайомляться з елементами передового досвіду, проводять робочі наради з керівниками методичнихоб’єднань,
педагогічні ради , методичні оперативки, наради. Особлива 

увагаприділяється питанням організації наставництва,  залучення молодих вчителів до методичної, громадської роботи.
    На початку навчального року в школі видається наказ про організацію методичноїроботи, в якому визначається головна методична проблема школи, задачі та заходи їх реалізації.
Відповідно до наказу «Про організацію науково-методичної роботи з педагогічними кадрами в 201
2-201

навчальному році» в школі створено методичну раду.

Затверджено таку структуру методичної роботи:
Ø м\о вчителів початкових класів – керівник Ножка І.І., кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії»;
Ø м\о класних керівників – керівник Власенко Л.І., кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії, старший вчитель» ;

Ø м\о вчителів суспільно-гуманітарного циклу – керівник Величко О.Б., кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»;
Ø м\овчителів природничо-математичного циклу– керівник Белевцова І.О., кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії» ;
Ø м\овчителів фізичноїкультури та Захисту Вітчизни– керівник Торяник В.І., кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії» ;

Головними завданнями методичних об’єднань вчителів є:
- підготовка вчителя, якому характерні:
 інноваційний, сучасний стиль педагогічного мислення;

 готовність до прийняття новаторських рішень;
 нестандартність підходів до навчання та виховання;
 готовність до самоаналізу, самооцінки, самоосвіти і самовдосконалення;
- створення методичного забезпечення навчально-виховного процесу;
- знаходження шляхів, методів, форм реалізації завдань, пов’язаних з підвищенням якості знань учнів;
- впровадження в навчально-виховний процес нових педагогічних технологій;
- оптимізація умов для навчання, виховання і розвитку учнів з урахуванням стратегічних завдань Державного стандарту початкової та середньої освіти;
- керівництво і координація науково-методичної роботи в школі.
Визначені форми діяльності методичної роботи:
 методичні семінари-практикуми;
-
 курсова перепідготовка, самоосвіта вчителів;-
 участь в районних МО і психолого-теоретичних семінарах;-
 інструктивно-методичні наради;-
 відкриті уроки;-
 ділові ігри, інтерактивні заняття;-
 предметні тижні, олімпіади;-
 педагогічні читання;-
 методичний тиждень;-
 творчі звіти;-
 тиждень взаємовідвідування уроків.-

- методичні матеріали на допомогу вчителям
- науково – методична література;
- документація методичних об’єднань (плани роботи, протоколи засідань, тексти виступів, розробки уроків тощо);
- Інструктивно – нормативні документи та накази МОН України;
В школі створено методичний кабінет, де зосереджуються такі матеріали:
   Така організація роботи методичних об’єднань позитивно впливає на якість навчального процесу та на діяльність педагогічних працівників. Це підтверджується стабільними показниками якостізнань за результатами річного оцінювання, збільшенням показника участіучнів в конкурсах різних рівнів протягом звітного періоду.

- матеріали моніторингових досліджень
Наявність даних матеріалів дозволяє реалізовувати такі завдання:
• надання навчально – методичних консультацій педагогічним працівникам;
• організація системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, впровадження досягнень кращого педагогічного досвіду та освітніх технологій;
• координація форм і методів роботи та самоосвіти з підвищення педагогічної майстерності та удосконалення фахової підготовки вчителів.
Особлива увага приділяється питання морганізації наставництва, залучення молодих вчителів  до методичної, громадської роботи.
З метою створення умов для оптимального розвиткупедагогічної творчості вчителя організована робота Школи молодого вчителя (керівник Колєснікова І.В. – заступник директора з НВР).
Керівник Школи складає план роботи на рік, проводе заняття з молодими вчителями та залучає до участі в діяльності Школи інших досвідчених педагогів-наставників. Надання допомоги молодому вчителю починається зі створення позитивної атмосфери в школі, ознайомлення з особливостями навчально-виховногопроцесу, з традиціями школи, з рекомендаціями, як скласти план уроку, заповнювати журнал, вести необхідну документацію тощо.  Молоді вчителі ознайомлюються з уроками, позакласними заходами свого наставника, з планами його роботи, запрошують наставника на свої уроки, спільно з ним і з йогоучастю планують чергові уроки.  Звітування на педагогічнійраді у квітн

Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Пошук
Корисні посилання
Міністерство освіти і науки України

Департамент науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації

Український центр оцінювання якості освіти

Краснокутська районна державна адміністрація

Краснокутська районна рада

Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації

Освітній портал ПЕДАГОГІЧНА ПРЕСА

УКСМД МВС ditypolice@mvs.gov.ua

Логопедична служба Краснокутського району

Харківський обласний центр зайнятості

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz