Незважаючи на суворі умови карантину 2020 року, учні Козіївської ЗОШ I-III ступенів підтвердили свій високий рівень знань, взявши участь в II (районному) етапі учнівських олімпіад. Наші переможці: Зосімова Віра (11 кл.) - III місце з історіі (вчитель Величко Олександр Борисович), III місце з української мови та літератури (вчитель Власенко Наталія Василівна), II місце з біології (вчитель Власенко Наталія Володимирівна). Макарчук Наталія (8 кл.) - II місце з історіі (вчитель Величко Олександр Борисович), III місце з біології (вчитель Власенко Наталія Володимирівна). Власенко Дарина (9 кл.) - III місце з біології (вчитель Власенко Наталія Володимирівна). Литовченко Михайло (9 кл) - II місце з історіі (вчитель Величко Олександр Борисович ). Вітаємо наших вчителів та учнів з перемогою. Бажаємо їм нових звершень!
Методична робота в Козіївській ЗОШ I-III ступенів — це система дій і заходів, які спрямовані на підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного педагогічного працівника, на розвиток творчого потенціалу всього колективу навчального закладу, на досягнення позитивних наслідків навчально – виховного процесу. Планування методичної роботи в школі відбувається на діагностичній основі, забезпечується цілісною інформаційно – аналітичною системою, постійним оновленням інформаційного банку даних з питань нормативно — правового, науково – методичного та культурологічного напрямку, питань забезпечення діяльності педагогів. Методична робота – це досвід, практика, вміння організувати освітні послуги, вміння виробити і представити нові методи і форми роботи з вчителями, учнями і батьками. Вся система методичної роботи носить комплексний характер, дає можливість вчителям вчитися і вчити учнів, а також спрямована на самореалізацію особистості вчителя.
У цілому підвищення кваліфікації відбувається за освітніми пріоритетами держави, області, міста та школи.
У системі методичної роботишколи є заходи, що сприяють підвищенню кваліфікації вчителів: конференції, методичніоб’єднання, предметнітижні, педагогічнісемінари, індивідуальні методичні консультації, методичні виставки, творчізвіти, презентації.
Методична робота в школі здійснюється згідно з законодавством, нормативними документами про освіту, рекомендаціями МОН України, КВНЗ «ХАНО», методичного кабінету відділу освіти, нормативно-правовими документами про середню освіту, планується й проводиться на діагностичній основі.
Директор і його заступник глибоко і всебічно аналізують підсумки роботи школи за попередні роки, виявляють невирішені проблеми й недоліки, знайомляться з елементами передового досвіду, проводять робочі наради з керівниками методичнихоб’єднань, педагогічні ради , методичні оперативки, наради. Особлива
увагаприділяється питанням організації наставництва, залучення молодих вчителів до методичної, громадської роботи.
На початку навчального року в школі видається наказ про організацію методичноїроботи, в якому визначається головна методична проблема школи, задачі та заходи їх реалізації.
Відповідно до наказу «Про організацію науково-методичної роботи з педагогічними кадрами в 2012-2013
навчальному році» в школі створено методичну раду.
Затверджено таку структуру методичної роботи: Øм\о вчителів початкових класів– керівник Ножка І.І., кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії»; Øм\о класних керівників– керівник Власенко Л.І., кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії, старший вчитель» ;
Øм\о вчителів суспільно-гуманітарного циклу– керівник Величко О.Б., кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»; Øм\овчителів природничо-математичного циклу– керівник Белевцова І.О., кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії» ; Øм\овчителів фізичноїкультури та Захисту Вітчизни– керівник Торяник В.І., кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії» ;
Головними завданнями методичних об’єднань вчителів є: - підготовка вчителя, якому характерні: інноваційний, сучасний стиль педагогічного мислення; готовність до прийняття новаторських рішень; нестандартність підходів до навчання та виховання; готовність до самоаналізу, самооцінки, самоосвіти і самовдосконалення; - створення методичного забезпечення навчально-виховного процесу;
- знаходження шляхів, методів, форм реалізації завдань, пов’язаних з підвищенням якості знань учнів;
- впровадження в навчально-виховний процес нових педагогічних технологій;
- оптимізація умов для навчання, виховання і розвитку учнів з урахуванням стратегічних завдань Державного стандарту початкової та середньої освіти;
- керівництво і координація науково-методичної роботи в школі. Визначені форми діяльності методичної роботи:
методичні семінари-практикуми;- курсова перепідготовка, самоосвіта вчителів;- участь в районних МО і психолого-теоретичних семінарах;- інструктивно-методичні наради;- відкриті уроки;- ділові ігри, інтерактивні заняття;- предметні тижні, олімпіади;- педагогічні читання;- методичний тиждень;- творчі звіти;- тиждень взаємовідвідування уроків.-
- методичні матеріали на допомогу вчителям
- науково – методична література;
- документація методичних об’єднань (плани роботи, протоколи засідань, тексти виступів, розробки уроків тощо);
- Інструктивно – нормативні документи та накази МОН України; В школі створено методичний кабінет, де зосереджуються такі матеріали:
Така організація роботи методичних об’єднань позитивно впливає на якість навчального процесу та на діяльність педагогічних працівників. Це підтверджується стабільними показниками якостізнань за результатами річного оцінювання, збільшенням показника участіучнів в конкурсах різних рівнів протягом звітного періоду.
- матеріали моніторингових досліджень Наявність даних матеріалів дозволяє реалізовувати такі завдання:
• надання навчально – методичних консультацій педагогічним працівникам;
• організація системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, впровадження досягнень кращого педагогічного досвіду та освітніх технологій;
• координація форм і методів роботи та самоосвіти з підвищення педагогічної майстерності та удосконалення фахової підготовки вчителів.
Особлива увага приділяється питання морганізації наставництва, залучення молодих вчителів до методичної, громадської роботи.
З метою створення умов для оптимального розвиткупедагогічної творчості вчителя організована робота Школи молодого вчителя (керівник Колєснікова І.В. – заступник директора з НВР). Керівник Школи складає план роботи на рік, проводе заняття з молодими вчителями та залучає до участі в діяльності Школи інших досвідчених педагогів-наставників. Надання допомоги молодому вчителю починається зі створення позитивної атмосфери в школі, ознайомлення з особливостями навчально-виховногопроцесу, з традиціями школи, з рекомендаціями, як скласти план уроку, заповнювати журнал, вести необхідну документацію тощо. Молоді вчителі ознайомлюються з уроками, позакласними заходами свого наставника, з планами його роботи, запрошують наставника на свої уроки, спільно з ним і з йогоучастю планують чергові уроки. Звітування на педагогічнійраді у квітн